Garantie en reparatie

Bij Elektramat staan we achter de kwaliteit van onze producten. Mocht jouw product binnen de garantietermijn toch kapot gaan, dan kan je aanspraak maken op de garantie. Op alle producten die je bij ons koopt, bieden we standaard 24 maanden garantie, tenzij anders aangegeven.

Om een defect te melden dien je contact op te nemen met de klantenservice. Zij zullen je wat vragen stellen om het defect goed te kunnen beoordelen. Vermeld het bestelnummer hierbij.

Afhankelijk van de situatie kan het zijn dat we het product eerst retour wensen te onvangen voor onderzoek en/of reparatie. In dat geval zul je een retourlabel ontvangen van de klantenservice, waarmee je kosteloos het artikel terug kunt sturen.

Na ontvangst van het product zullen we het zorgvuldig onderzoeken. Als het mogelijk is, repareren we het product. Is het defect onherstelbaar, dan bieden we een vervangend product aan.

Binnen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van je artikel wordt er contact met je opgenomen over de beoordeling van het artikel. Indien van toepassing sturen we een vervangend product onder garantie op.

Indien, om welke reden ook, het recht op garantie is vervallen, maar we kunnen het artikel wel repareren, dan zullen we contact met je opnemen om eventuele kosten te bespreken voor we daadwerkelijke werkzaamheden uitvoeren. Je zult dus nooit verrast worden door een onverwachte rekening.

Let op: we geven geen geld terug bij een garantiegeval. We zullen het product repareren en weer opnieuw naar je toesturen, al dan niet een vervangend product aanbieden.

x
loader
Bezig met laden...